+ 3
Inlägg: 2017778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Som Modoit är det enkelt, givetvis ett problem. När Tambellini är tillbaka får vi förhoppningsvis seriens bästa kedja igen, men samtidigt är det de 3 som skulle kunna få ex.vis nr 12 att producera igen Känns ibland som att vi måste splittra första-kedjan för att få igång någon mer. Men vem vill splittra förstakedjan? Vår spelskicklighet bland anfallare är samlad i en kedja, bra och dåligt.
Man kan väl på ett sätt se det som att vi har ett sparkapital eller att vi har ett problem.