Heyerdal: kanske har diskuterats nånstans men varför kunde inte Västervik hålla undan mot BIK igår?? Kvitterade med 2s kvar 😩
Inlägg: 2017889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: ja ett oväntat o dråpligt mål som Bik fick, segern var ju klar men inte ändå, lobben från mittplan damp in nån sekund innan slutsignalen så 0p blev 2, kul för Bik förstås men smått "chockartat" för Vvik
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
60 tkr/månad för denna och nästa säsong, det skall kunna funka oavsett serie.
60 tkr/månad för denna och nästa säsong, det skall kunna funka oavsett serie.
+ 2