+ 2
Inlägg: 2017923
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Skulle vara en riktigt stark värvning, och som gjuten för andrakedjan. Vi bör gå före SSK med tanke på att vi är starka utmanare i år. Om han lyckas gå upp med oss är chanserna goda att få fortsätta i SHL nästa år.
Tror ej han spelat under Hellkvist tidigare trots att han har förflutet i MIF vilket är lite synd.
Låter dock som att han helst vill fortsätta i SHL eller utomlands.
Tror ej han spelat under Hellkvist tidigare trots att han har förflutet i MIF vilket är lite synd.
Låter dock som att han helst vill fortsätta i SHL eller utomlands.
+ 1
60 tkr/månad för denna och nästa säsong, det skall kunna funka oavsett serie.