puffe: Det är verkligen inget nöje med att se Luleå spela av en match.
Inlägg: 2018740
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag slutade se elit-hockey 2014. Finns så många andra njutningar i livet.....
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Luleås supporters planerar att trotsa flaggförbudet, hoppas förbundet anmärker på det då.
Luleås supporters planerar att trotsa flaggförbudet, hoppas förbundet anmärker på det då.