Inlägg: 2018751
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Då hoppas jag förbundet straffar min sambo med öl-böter till mig, hon är från Piteå och håller på Luleå!
Win-win
Win-win
+ 1
Luleås supporters planerar att trotsa flaggförbudet, hoppas förbundet anmärker på det då.