1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507707 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2018884

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gud vad det skulle vara tråkigt med hockey om man inte hade lite rivalitet mellan olika lag.
Alltid lite illamående innan matcherna mot Modo men det tar verkligen fram känslorna.
Klart roligare i år än tisdagsmötena med Örebro eller Rögle under fjolåret.
Det bästa vore om Timrå, Modo och Löven gick upp till SHL så det finns något att engagera sig i...

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tycho:

Håller med. Luleå, saik, löven, modo, Timrå, brynäs och leksand i shl skulle ge många intressanta matcher och få norrlandshockeyn att verkligen leva upp.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB