+ 2
Inlägg: 2018898
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Luleå,Saik,Löven,Modo och Brynäs vill jag ha i SHL men inte Leksand. Jag hoppas Modo krossar Leksand i direktkval till SHL och att Marcus Ejendal ledsnar och drar in sponsringen.
+ 2
Håller med. Luleå, saik, löven, modo, Timrå, brynäs och leksand i shl skulle ge många intressanta matcher och få norrlandshockeyn att verkligen leva upp.