+ 7
Inlägg: 2025531
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Hoppas bara nu att dom på isen fixar bra reklam för dom som inte bruka gå i vanliga fall så att dom återkommer !!!
Har för mig att några av tidigare enkrona matcher har nästintill blivit antiklimax matcher 😟😟
Har för mig att några av tidigare enkrona matcher har nästintill blivit antiklimax matcher 😟😟
Hoppas att många är med och sponsrar med lite slantar till biljetterna. Säg att det blir fullsatt. Då är det 700:- vid 10 öre per åskådare.
Bra slantar för att boosta ekonomin.
Ser att det är uppe i 137kr/åskådare nu, skönt med nästan 1m i intäkter (vid fullsatt) + det alla spenderar i baren och kiosken. Kan bli ett väldigt lyckat evenemang detta. Grymt att dra fullsatt i en extra match istället för att bara ha det mot löven och timrå.