1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507897 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2025521

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:

Det går bara att välja ståplats till Onsdag, verkar bli lite drag.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:

Hoppas att många är med och sponsrar med lite slantar till biljetterna. Säg att det blir fullsatt. Då är det 700:- vid 10 öre per åskådare.

Bra slantar för att boosta ekonomin.

Ser att det är uppe i 137kr/åskådare nu, skönt med nästan 1m i intäkter (vid fullsatt) + det alla spenderar i baren och kiosken. Kan bli ett väldigt lyckat evenemang detta. Grymt att dra fullsatt i en extra match istället för att bara ha det mot löven och timrå.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB