Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ove ..vad bra det blev med er värvning ...nu får Timrå låna ut en back som inte platsar till Almtuna
Skulle in Timrå egentligen haft Belov ?
Avundsjuk ..JA