+ 4
Inlägg: 2025498
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ove ..vad bra det blev med er värvning ...nu får Timrå låna ut en back som inte platsar till Almtuna
Skulle in Timrå egentligen haft Belov ?
Avundsjuk ..JA
Skulle in Timrå egentligen haft Belov ?
Avundsjuk ..JA
Våra klubbar berör, det är alltid bra för klicken att skriva om t.ex Modo och Brynäs.
LHC är ju mer av en gäspning för många.