+ 3
Inlägg: 2028012
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs:
Jag håller med, skitsamma vilken budget man har. Modo får ha 3 ggr större budget än alla andra, pinsamt dock för 2 säsonger sedan när hade en tilltagen men inte tog sig till playoff.
Jag håller med, skitsamma vilken budget man har. Modo får ha 3 ggr större budget än alla andra, pinsamt dock för 2 säsonger sedan när hade en tilltagen men inte tog sig till playoff.
+ 1
Rätt tröttsam diskussion. Vi kommer inte veta vilka som har rätt förrän juni-juli.
Just nu ser jag bara framemot att åka till Övik på onsdag och få en försmak av finalen som väntar i mars. Kommer bli en fullständigt magisk (och ångestfylld) matchserie.