Inlägg: 2028183
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Hade inte sagt nej till Ahl. Han skulle passa bra med Olofsson/Rosdahl och Jellvert/From. Rätt så allround spelare.
Ahl har egentligen alltid producerat. Han har dock haft svårt med skador så därför han inte har slagit igenom på seniornivå förrän nu.
Ahl har egentligen alltid producerat. Han har dock haft svårt med skador så därför han inte har slagit igenom på seniornivå förrän nu.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Känns som gjuten som ersättare för Hagelin.
Men jag tror ändå inte han går till oss.
Timrå kanske? De har skeppat TW.
Edit: ser nu att Nubben dementerar. Behöver dock inte betyda något.
Men jag tror ändå inte han går till oss.
Timrå kanske? De har skeppat TW.
Edit: ser nu att Nubben dementerar. Behöver dock inte betyda något.
Vad tror vi om Ahl då? Han är ju stor som ett hus och väldigt skicklig på att täcka puck och stark i närkamperna samt en bra räckvidd. När vi mött BIK har man sett att våra backar har haft problem att hantera honom i sargspelet och man man spelet.
Skulle detta vara något att testa antingen i andra med Rosdahl/Olofsson för att frigöra Forsberg till fjärde och bänka Hägga. Eller skulle han passa in med Jellvert/From och förpassa LP till bänken.
Ska vi ha in en forward så gissar jag att han är en som kan göra skillnad i tighta slutspelsmatcher.
Dessutom verkar han hittat ett poänggörande han inte visat tidigare.
Vill vi ha eller sitter vi nöjda? Tror ni glader ens hör sig för?