Inlägg: 2028185
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Känner Dalle och Lööke bl.a sen U20-VM och har bott i Sundsvall förut. Sen kanske han vill ha SHL-lön efter sin succé och blir vald av högre liga.
Men jag tror ändå inte han går till oss.
Timrå kanske? De har skeppat TW.
Edit: ser nu att Nubben dementerar. Behöver dock inte betyda något.