Nucky: Nä, na, det blir nog SHL för honom
Inlägg: 2028188
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Mest troligt ja, med det poängsnittet och den storleken förstår jag ifall SHL lag vill bredda och ta in en spelare som håller i slutspel.
FBK kanske är sugna och hjälper samtidigt BIK lite ekonomiskt.
Mest troligt ja, med det poängsnittet och den storleken förstår jag ifall SHL lag vill bredda och ta in en spelare som håller i slutspel.
FBK kanske är sugna och hjälper samtidigt BIK lite ekonomiskt.