Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Känner Dalle och Lööke bl.a sen U20-VM och har bott i Sundsvall förut. Sen kanske han vill ha SHL-lön efter sin succé och blir vald av högre liga.