Inlägg: 2039935
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Skulle vara intressant och höra en intervju av Åström i Almtuna och hur han ser på förlusten som ger Timrå ett kanonläge.
Inte ens ett allstar team i nhl skulle kunna vinna med 10-0 på 2 perioder mot ett allsvenskt lag
Inte ens ett allstar team i nhl skulle kunna vinna med 10-0 på 2 perioder mot ett allsvenskt lag
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Tarasov: Jajamen ja men då hoppas vi dr.drago har rätt diagnos 😀👍.
Jag gick bara på vad jag såg på klippet från cmore