+ 1
Inlägg: 2039939
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Steken84
Lite intressant också att de startat en swishkampanj för att rädda elitlicensen 😅
Lite intressant också att de startat en swishkampanj för att rädda elitlicensen 😅
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Steken84: Du tror alltså att Almtuna la sig och riskerar att hamna i negativt kval för att de tycker bättre om Timrå än om Modo?
+ 16
Inte ens ett allstar team i nhl skulle kunna vinna med 10-0 på 2 perioder mot ett allsvenskt lag