puffe: Jag ber om den största ursäkten, men jag kommer att lansera ett nytt Jesus-skämt i morgon. Tyvärr är mitt hjärta för alltid MoDo-hjärta, tyvärr har vi dock 2 epicentra MEd Gravt religiösa(och jag viil inte nedvärdera detta på något sätt) så övik och Jönköping är lite problemområden, SKÖT OM ER
Inlägg: 2053265
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jesus hade just fått en spik i varje hand på korset , sedan var det bara den till fötterna kvar ..då sa han ..
Kom ihåg att jag är jäkligt kittlig .
Kom ihåg att jag är jäkligt kittlig .