Inlägg: 2053270
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Haha, nu blir jag nog stenad, men käre Clay, ta vara på Dej och hoppas vi hörs snart igen. Du håller på 'fel' lag men du är ändå en person jag respekterar fullt ut. K´Laget vi håller på är inte det viktigaste,(jo det är det ju såklart, haha) det är lidelsen för vårt lag som gör att man orkar gå upp på morgonen. Jag har full respekt för nästan alla andra lags supportrar, så älska ditt timrå
Kom ihåg att jag är jäkligt kittlig .