+ 3
Inlägg: 2057002
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Spock:
Jo smutsiga oljepengar är ingen höjdare, och är kranen öppen vartannat år ställer man till rejäla problem för klubben dessutom.
Fö vore det trevligt om idrotten kunde bryta med spelandet.
Jo smutsiga oljepengar är ingen höjdare, och är kranen öppen vartannat år ställer man till rejäla problem för klubben dessutom.
Fö vore det trevligt om idrotten kunde bryta med spelandet.
+ 3
Det är väll egentligen något som alla kommuner gör förvisso.
Hetsen verkar mest ligga mot så kallad "kommundopning" lite oklart om det avser kommunen eller dess bolag.
Oavsett vad, vill kommunens invånare att en del av budgeten ska gå till idrotten så är det helt ok i en demokrati.
Oljemiljardärer, folk som bryter mot mänskliga rättigheter och andra typer av oligarker är tusen resor värre.