+ 1
Inlägg: 2059771
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: risken är väl att Modo inte blir något possessionlag i vinter*, och då kan nog Zeb bli värdefull. Kontringshockey är hans styrka.
*oklart vilken typ av hockey Modo kommer spela, mtp att man både saknar tränare samt måste bygga en helt ny trupp.
*oklart vilken typ av hockey Modo kommer spela, mtp att man både saknar tränare samt måste bygga en helt ny trupp.
+ 1
Dvs, i rätt roll kommer Ohlsson vara oerhört nyttig, men jag tror inte att det blir i de två förstakedjorna. Jag hoppas i alla fall det, då jag helst kör mer lirare där.
Timrå spelade heller inte samma possessionhockey som Modo. Det var mer att lägga puckarna i sarghörnen och jobba fram chanser därifrån...