+ 1
Inlägg: 2059773
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger: Lät på Glader som att vi kommer spela ungefär likadant som under Björn.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bragd-Birger:
Tror du har rätt där tycker mig se tendenser till att man vill bygga på fart/kraft, men lite oklart då backsidan fortfarande har en del luckor.
Tror du har rätt där tycker mig se tendenser till att man vill bygga på fart/kraft, men lite oklart då backsidan fortfarande har en del luckor.
*oklart vilken typ av hockey Modo kommer spela, mtp att man både saknar tränare samt måste bygga en helt ny trupp.