+ 1
Inlägg: 2066434
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tänkte bara säga att det var Tommy E jag menade nedan, då han var med vid Ville-prestentationen. Toby får göra hur han vill. Tyckte ändå han såg jävligt taggad ut mot Löven, tyvärr så stördes han av skadan, men höll upp skenet.
+ 2
Jag utgår från att han slutar, men samtidigt är det ett speciellt år. Att träna tillsammans med grabbarna kanske känns mer lockande nu efter Covid-19. Och skulle mot all förmodan Steen få för sig att göra en säsong i MoDo, så kan det säkert locka också.