Bad_Brett: Tänkte bara säga att det var Tommy E jag menade nedan, då han var med vid Ville-prestentationen. Toby får göra hur han vill. Tyckte ändå han såg jävligt taggad ut mot Löven, tyvärr så stördes han av skadan, men höll upp skenet.
+ 2