+ 2
Inlägg: 2068403
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Det var ingen slump att man var som sämst när han var borta pga hjärnskakning. Modo var ett helt annat lag på isen när Norlinder var med.
Kommer inte ens ihåg målet han gjorde mot löven, däremot hur han städade i ett stressat försvar och hotade konstant med sina uppåkningar.
Lövenspelarna blev avvaktande såfort han var över mittlinjen med puck. Jävlar vilken spelare..
Kommer inte ens ihåg målet han gjorde mot löven, däremot hur han städade i ett stressat försvar och hotade konstant med sina uppåkningar.
Lövenspelarna blev avvaktande såfort han var över mittlinjen med puck. Jävlar vilken spelare..
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Jo, och inte heller någon resa i försvaret. att jag tycker att Cooper är bäst är att han var mest allround och passade i alla spelformer. Därför tycker jag också att Tambellini är mycket mer komplett än Dahlén, som är svag defensivt och i närkamper.
Jag kan faktiskt tänka mig att vi kan få en bättre backsida än ifjol. Ok, långt ifram samma talang och snabba puckförflyttningar, men mer resolut och bättre i tuffare matcher. Vi hade rätt lätt för Löven, men jobbigt mot de andra topplagen.
VÅr nackdel i år är kontinuiteten. Vi kommer att ha ett riktigt bra lag på papperet, men då vi bytt ut så oerhört många så kommer vi vara försvagade av den orsaken.
Jag kan faktiskt tänka mig att vi kan få en bättre backsida än ifjol. Ok, långt ifram samma talang och snabba puckförflyttningar, men mer resolut och bättre i tuffare matcher. Vi hade rätt lätt för Löven, men jobbigt mot de andra topplagen.
VÅr nackdel i år är kontinuiteten. Vi kommer att ha ett riktigt bra lag på papperet, men då vi bytt ut så oerhört många så kommer vi vara försvagade av den orsaken.
+ 1
Tror många färgas av priset som årets junior samt drömmålet mot Björklöven...