+ 2
Inlägg: 2068417
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Nucky: Jag tror inte ens att det är _helt_ omöjligt att Norlinder återvänder. Skadehistorik, en spelstil som kommer straffa sig mer i SHL etc. samt att han verkar ha ett hjärta för staden. Känns som han är en spelare som hellre har en tongivande roll i MoDo än får sporadiskt med istid i Frölunda.
Kommer inte ens ihåg målet han gjorde mot löven, däremot hur han städade i ett stressat försvar och hotade konstant med sina uppåkningar.
Lövenspelarna blev avvaktande såfort han var över mittlinjen med puck. Jävlar vilken spelare..