1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507864 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2068446

Sv: Silly season - 2020
Nucky: Jag tror inte ens att det är _helt_ omöjligt att Norlinder återvänder. Skadehistorik, en spelstil som kommer straffa sig mer i SHL etc. samt att han verkar ha ett hjärta för staden. Känns som han är en spelare som hellre har en tongivande roll i MoDo än får sporadiskt med istid i Frölunda.

Svarskommentarer

Sv: Silly season - 2020
Bad_Brett: Norlinder kommer nog ta en plats utan större problem.
Så länge det inte skiter sig med tränaren ser jag inte riktigt hur han inte ska lyckas vara topp 6 i gbg.
Klart har han stannat helt i utvecklingen under sommaren så kanske.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB