Inlägg: 2069915
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Har aldrig riktigt förstått det där Steen ryktet att han skulle vara aktuell för Modo. Finns det någon substans i det ryktet? Något jag isåfall missat.
Som jag skrivit många gånger. Toby har aldrig varit en träningsprodukt. Han har tränat så mycket som han måstat, men aldrig likt Viktor Hedman gått ett steg längre för att bli ännu bättre. Toby har haft en helt fantastisk karriär och var oerhört bra när han var som bäst.
Ja, jag hade också väldigt gärna sett honom ett år till, men jag tror att det är fullständigt omöjligt. (Om inte det lika omöjliga skulle ske att Steen kom "hem").