{5647}: Har aldrig riktigt förstått det där Steen ryktet att han skulle vara aktuell för Modo. Finns det någon substans i det ryktet? Något jag isåfall missat.
Inlägg: 2069925
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Golden boy : Det finns en önskedröm, men det finns inget realistiskt i det. För mig ligger det lika lite i det som att Toby skulle köra ett år till. Det är med samma tillförsikt som jag ser fram emot en mångmiljonvinst på lotto varje lördag...
+ 1