+ 1
Inlägg: 2070424
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Allt för Modo är bra. Någon som vet hur serien påverkas av att flytta fram seriestarten? Ska man minska antalet matcher eller 'bara' komprimera spelschemat?
Eller förlänger man så att Modo inte är SHL-klara förrän i midsommar? Vilken fest det blir då isåfall!!
Eller förlänger man så att Modo inte är SHL-klara förrän i midsommar? Vilken fest det blir då isåfall!!
Sedan ordnar modo med en tävling och dra en vinnare ur dom som handlat. Och lottar sedan ut en signerad matchtröja på bästa modospelare som matchsponsorn väljer ut? De kan bli typ 1 mille i inkomst på matchen beroende på biljettpriset och hur många som stöttar? Vad tror ni?
Det kan ju även vara en signerad matchklubba ibland