Inlägg: 2070426
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: HA verkar ha en färdig plan för spelprogrammet då det blir start oktober. Komprimerat schema. Hoppas verkligen att de går med på att godkänna varannan sittplats i alla fall och att pubarna får ha öppet, men glesa ut bord i korridorerna. Ståplats får nog undvika att kramas fram till nyår.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Jag misstänker att dom kör en kombo, både komprimerar och kör lite längre!
Eller förlänger man så att Modo inte är SHL-klara förrän i midsommar? Vilken fest det blir då isåfall!!