+ 2
Inlägg: 2070525
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Olli Hahl: Tommy i all ära, men jag trodde nog på något större namn. Men, ok känns bra ändå.
Det kommer väl fler söndagar
Det kommer väl fler söndagar
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Olli Hahl: Den "klimaxen" verkade vara jobbigare för er Timråsupportrar än oss Modosupportrar..
Såklart det inte är Steen, då hade St Louis gått ut med att han blivit utköpt innan han presenteras.
Såklart det inte är Steen, då hade St Louis gått ut med att han blivit utköpt innan han presenteras.
+ 1
10.00 på en Söndag... måste vara Steen.
I den nivån typ.
Nästan så att en annan inte kan bärga sig...