+ 1
Inlägg: 2070526
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2020
Zup: Nä så jobbig är den inte... vill ju ändå att ni ska få ett konkurrenskraftigt lag så vi får nån kamp med er.
F.ö... mycket väsen för ingenting om man ska se till en pk en söndagmorgon mitt i semestern för dom flesta.
F.ö... mycket väsen för ingenting om man ska se till en pk en söndagmorgon mitt i semestern för dom flesta.
Sv: Silly season - 2020
Zup:
Aldrig varit med om en söndag förut, är det Hedberg kunde man lika gärna väntat till måndag, eller så kan inte Glader hålla sig längre.
En ganska sen annonsering av nyhetsuppdateringen oxå.
Hoppas på nått extra till morgonkaffet:)
Aldrig varit med om en söndag förut, är det Hedberg kunde man lika gärna väntat till måndag, eller så kan inte Glader hålla sig längre.
En ganska sen annonsering av nyhetsuppdateringen oxå.
Hoppas på nått extra till morgonkaffet:)
+ 1
Såklart det inte är Steen, då hade St Louis gått ut med att han blivit utköpt innan han presenteras.