+ 3
Inlägg: 2070582
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag tror det helt klart kan ha rivit en liten mur om att man alltid måste spela i länders högstadivision.
Det är såklart en jäkla fördel, men tror inte Tambo hamnat i Spengler om han gjort 0,5ppg i SHL. Nu fick han sticka ut och dominera i HA och lära sig den europeiska hockeyn på ett rätt behagligt sätt får man väl säga.
Det är såklart en jäkla fördel, men tror inte Tambo hamnat i Spengler om han gjort 0,5ppg i SHL. Nu fick han sticka ut och dominera i HA och lära sig den europeiska hockeyn på ett rätt behagligt sätt får man väl säga.
+ 2
Kanske Tambellinis framfart och uttagning till Spengler Cup hjälpt tillZ