1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507852 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2070592

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Jag tror det helt klart kan ha rivit en liten mur om att man alltid måste spela i länders högstadivision.

Det är såklart en jäkla fördel, men tror inte Tambo hamnat i Spengler om han gjort 0,5ppg i SHL. Nu fick han sticka ut och dominera i HA och lära sig den europeiska hockeyn på ett rätt behagligt sätt får man väl säga.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Brendan är ju en avsevärt mer etablerad spelare än Tambellini så han kan nog gå direkt till en bättre liga i Europa utan att mellanlanda i HA.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om det har nämnts här tidigare, men idag fyller den riktiga kungen 47 år!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB