+ 2
Inlägg: 2070592
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Brendan är ju en avsevärt mer etablerad spelare än Tambellini så han kan nog gå direkt till en bättre liga i Europa utan att mellanlanda i HA.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vet inte om det har nämnts här tidigare, men idag fyller den riktiga kungen 47 år!
+ 6
Det är såklart en jäkla fördel, men tror inte Tambo hamnat i Spengler om han gjort 0,5ppg i SHL. Nu fick han sticka ut och dominera i HA och lära sig den europeiska hockeyn på ett rätt behagligt sätt får man väl säga.