puffe: Du menar att pandemin är guds straff för HBTQ, likt några tokiga tea-party åsikter?
Inlägg: 2072012
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det menar jag INTE, vilket framgår av det jag skrev. Nu vänder vi blad
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Lite som: "Foppa köpte tre lyxbilar på en gång i Umeå" Läs mer om pandemin på nästa sida.
+ 1