+ 2
Inlägg: 2072014
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tänkte att i en artikel om pride, så står det längst ned. Mer om pandemin på nästa sida.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"17 augusti är ett viktigt datum, då kommer förhoppningsvis beslut om publik eller inte på matcherna i SHL, SDHL, Hockeyallsvenskan och Hockeyettan i höst."
Tycker själv att det är för tidigt att besluta då, men det kanske behövs den tiden för att starta upp rutiner och planer för ett säkert publikinsläpp den 1 okt .
Tycker själv att det är för tidigt att besluta då, men det kanske behövs den tiden för att starta upp rutiner och planer för ett säkert publikinsläpp den 1 okt .
Länkar:
https://hockeybladet.nu/ligor/svensk-hockey-da-kan-beslut-komma-om-publik-eller-inte-pa-matcherna/
https://hockeybladet.nu/ligor/svensk-hockey-da-kan-beslut-komma-om-publik-eller-inte-pa-matcherna/
+ 1
Tror han menar precis tvärtom.