puffe: Jag dissar inte Ville. Jag skrev att JAG inte förstår vad han vill säga, vill med laget, i de intervjuer jag sett på modochannel. Björn H var mycket mer specifik i de intervjuer han gav. Jag gillade Ville som spelare och han verkar ju vara en spännande coach att följa på matcherna för oss fans. Hur han är som tränare i ett icke finsktalande land? Det vet ingen och det blir spännande att se.
+ 1