M Horava: Håller faktiskt med...har tittat på två träningar i år via Modo Channel och jag tycker inte att han ger ett så bra kommunikativt intryck (så klart påverkat av att det är svårt att höra pga dålig ljudupptagning). Samtidigt tycker jag att spelarnas kroppsspråk är som fågelholkar. Han verkar dundra befallningar på knackig engelska. Tveksam till att det funkar i en svensk kontext. Men han har förhoppningsvis andra styrkor som väger tyngre! Och som någon påpekade, omöjligt att egentligen uttala sig efter två träningar. Men det är i alla fall första intrycket.
+ 1