+ 1
Inlägg: 2077660
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Själv tycker jag spelet ur egen zon ser identiskt ut jämfört med ifjol. Vilka skillnader ser du?
Inte så att vi spelade sarg ut ifjol. Även då försökte vi spela konstruktivt och hitta lösningar i egen zon.
Inte så att vi spelade sarg ut ifjol. Även då försökte vi spela konstruktivt och hitta lösningar i egen zon.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Stackars Hellström såg ut att ha det jättejobbigt. Nu lär han inte vara tänkt på tre backpar ändå, men jag ser inte hur han ska passa in. Inte optimalt för Rahimi heller, men de har tyvärr en del spelskickliga backar som lär klara det bättre.
Jo det ser ut att vara en stor skillnad i spelet ut ur egenzon jämfört med under Fagervall. Men oj vad jobbigt dom hade, man ser att Luleå har fler matcher i benen då dom läste sönder och vann puck enkelt.