Inlägg: 2077679
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Jag tycker verkligen inte ni försökte spela särskilt konstruktivt ifjol, utan det här att hålla pucken inom laget liknar mycket mer vårt spel. Ifjol var det mycket rakare och mindre i sidled.
Poulin ser stor ut och är oftast rätt placerad, men jag tycker inte Luleå flyttat pucken särskilt ofta innan avsluten så det är svårt att ha en uppfattning om hur bra han är.
Poulin ser stor ut och är oftast rätt placerad, men jag tycker inte Luleå flyttat pucken särskilt ofta innan avsluten så det är svårt att ha en uppfattning om hur bra han är.
Inte så att vi spelade sarg ut ifjol. Även då försökte vi spela konstruktivt och hitta lösningar i egen zon.