+ 4
Inlägg: 2079327
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det var väl Rahimi som var inne och vart nästan förkyld av draget när Andreas Wingerli trampade förbi honom och gjorde 2-1, såg nästan ut som Andres Grahn tävlade med Ronaldo på 100 meter.
Där på kanten kommer Sebbe och Hedberg ha kul!
Där på kanten kommer Sebbe och Hedberg ha kul!
+ 5
Rahimi har hittills inte varit topp fyra bland Lövens backar. Snarare tvärtom. När tempot går upp så hinner han inte med längre och blir en säkerhetsrisk. Det finns flera backar redan i Löven som varit mycket bättre de två matcher jag sett, men även i andra lag,
Daniel Ljungren känns bara inkvoterad för Mora för att de också ska ha någon på listan, men är han en större stjärna än Grundström, Lundin, Gagnon eller Heponiemi?
Dahlen, Corrado, Poulin, Rahimi, Ljunggren var ordningen.