+ 5
Inlägg: 2079332
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Rahimi var inte inne på isen vid avgörande målet. Det var Andreasson som blev ifrånåkt av Wingerli.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Trodde det var någon annan, men det förvånar mig inte om det var Rahimi. Han hade det väldigt jobbigt när det gick fort. Naturligtvis rejält med pondus i mer statiskt försvarsspel, men att spela pucken fort eller hinna med snabba platsväxlingar är inte hans grej.
Där på kanten kommer Sebbe och Hedberg ha kul!