+ 2
Inlägg: 2081775
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Låter samtidigt som en bra ursäkt för att ”slippa” lägga tid och pengar på juniorverksamheten.
Med era förutsättningar tycker jag det är riktigt svagt att ni inte satsar mer på juniorerna.
För det sitter uppenbarligen inte i det ekonomiska om man ser till erat A-lag.
Med era förutsättningar tycker jag det är riktigt svagt att ni inte satsar mer på juniorerna.
För det sitter uppenbarligen inte i det ekonomiska om man ser till erat A-lag.
+ 2
Tror bästa chansen för Löven att få en vettig junioverksamhet är att A-laget tar sig upp till SHL, så får vi ett SuperElit-lag på köpet. Sedan ta det därifrån.