+ 2
Inlägg: 2081788
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag håller med. Tror dock att det är svårt i dagsläget att få en bra juniorsektion med ett j20-lag utanför Superelit. Inget j20-lag har någonsin lyckats kvala sig upp till Superelit, det har kommit på köpet när A-laget avancerat till SHL.
Även fast det är trist så tror jag bästa chansen till en långsiktigt bra juniorverksamhet för Löven är att A-laget avancerar uppåt, så stenen kommer i rullning.
Även fast det är trist så tror jag bästa chansen till en långsiktigt bra juniorverksamhet för Löven är att A-laget avancerar uppåt, så stenen kommer i rullning.
Med era förutsättningar tycker jag det är riktigt svagt att ni inte satsar mer på juniorerna.
För det sitter uppenbarligen inte i det ekonomiska om man ser till erat A-lag.