Inlägg: 2084247
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Vi får ta in 10st per loge. Stämmer det att vi har ca 40st (En siffra jag hörde), så är det 400pers.
Vi får ta in 10st per loge. Stämmer det att vi har ca 40st (En siffra jag hörde), så är det 400pers.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Timrå dominerar, löven har väl haft 1 skott på mål o den går in
+ 3
Hur många får vi plats med?