+ 2
Inlägg: 2084274
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: De loger som inte är hockeyloger då dessa säljs per match.
Kenttä verkar sakna verklighetsförankring som tyckte att man kunde störa de bästa SHL-lagen under försäsongen. Nej, det var man inte. När Skellefteå och Luleå vred på så var man långt ifrån.
Kenttä verkar sakna verklighetsförankring som tyckte att man kunde störa de bästa SHL-lagen under försäsongen. Nej, det var man inte. När Skellefteå och Luleå vred på så var man långt ifrån.
Vi får ta in 10st per loge. Stämmer det att vi har ca 40st (En siffra jag hörde), så är det 400pers.