Inlägg: 2084266
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales: Jag tycker inte att 2-0 är närmare än 1-1. Timrå hade ett gäng chanser med bland annat fritt läge för Dahlen. 1-0 är kanske rättvist.
Kollar man highlights så hade vi kunnat ha en större ledning. Timrå hade knappt några farliga chanser.