JoseGonzales: Jag tycker inte att 2-0 är närmare än 1-1. Timrå hade ett gäng chanser med bland annat fritt läge för Dahlen. 1-0 är kanske rättvist.
Inlägg: 2084269
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Skulle säga att vi borde gjort 2 och Timrå max 1. Men jag tar en 1-0 ledning utan gnäll. Tycker dock vi borde haft åtminstone 1 PP. Förstår inte nya direktiven alls..